sobota, 9 czerwca 2012

Moje rysunki ;3

Pomyślałam,że dam wam kilka moich bazgrołów..
Mam pełno ładniejszych, tylko.. Gdzie? x d


Bardzo często ja tak wyglądam . :3


Dosyć nienaturalny aniołek..


No chyba każdy się skapnie,że to księżyc.? :d


Wprost kocham rysować oczy *0* <3


I dosyć popularny ludzik.. x d


A teraz.. idę na dwór niestety.. -.-

_________________________________________________________________

Foch, bo brakuje mi 6 groszy, żeby kupić Vip'a na msp.. ._.
W poniedziałek po szkole doładuje se jeszcze dychę i kupię ; 3
No i wywalam wszystkich niepotrzebnych znaj (np takich których nie znam, albo po prostu nie mam wizji na film z nimi ; D) i w poniedziałek znowu zapraszam tych, których wywaliłam, a obejrzeli mój film pt: 'Zmyślona Przyjaciółka odc.1' . x 3

I muszę sobie kupić znowu nowe słuchawki, bo mi do keczupu wpadły.. -.-

                                                      Bye .  ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz