piątek, 11 maja 2012

Ehh.. no ten..

Więc tak... Na imię mam Ola, lat mam 12 (prawie) Mieszkam jak to stwierdziła Ania na ziemi.
Widzicie temat tego bloga ? Widzicie.. Pewnie zauważyliście też ciemne tło i wgl.. Ja będę starała się być taką kolorową wróżką bloga, czy coś.. Z reguły nie gadam o cierpieniu itd. więc nie wiem dlaczego Ania zgodziła się, abym prowadziła z nią bloga :o
Skąd znam Anię i kto to jest ?
Ania to współtwórczyni bloga.. To ona właśnie wymyśliła ten tytuł i ogólnie wszystko.. Z Anią znam się yy.. od dzisiaj ( 11.05.2012r. ) Nie mam pojęcia czy ona będzie pisać o tym całym Bólu i Cierpieniu..
Wróćmy .. Jak pisałam Anię poznałam dzisiaj na pewnej grze nazywaną przez  niektórych msp, ale o tym pisac nie będę bo Ania pisała że blog nie ma być o msp, więc okeee..
To może na razie tyle ..
Tu macie linka do bloga, który prowadzę sama. Jest on o msp.
<KLIK>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz