poniedziałek, 21 maja 2012

Tyyy się Ola ciesz! *-*

Tak więc wczoraj miałam kare na kompa i za to musiałam cały dzień siedzieć na dworze z debilkastworzonądowkurzaniamnie - czytaj moją siostrą :3
W sobote o północy se grała na kompie, a ja rysowałam komiks, który jak skończę to tu wsadzę xd
No i zawołałam mame żeby pokazać jej, że  ja 'śpię', a ona gra -,-
A ta wiecznieśpiącainiesprawiedliwachybażedlaswojejidealnejcórusiAgi - czytaj moja mama - przyszla i zaczeła się NA MNIE drzeć bez powodu.. -,-
Przynajmniej jestem przy tym stopniu, że ona zgadza się na :
-wegetarianizm
-nicnierobienie
-bycie emo
-cięcie się
-zamieszkanie pod mostem
itd -,-
Przynajmniej żebym ja tak robiła >,<
Wolałabym mieć matkę alkoholiczkę a tate pijaka niż takich debili -,-
Więc ty się Ola ciesz, że nie masz bólu w swoim życiu >,<
Tak czy siak będziesz musiała takie coś przejść później ..
A jak nie to jak już wiem - życie jest nie sprawiedliwe ..
A tak weselej to kupiłam sb nowe słuchawki za 2,99 w zgadnijcie jakim sklepie..
W 2,99 xd

Nie mam pomysłu.. -,-



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz