piątek, 11 maja 2012

No dobraa..

Napiszę coś o sb.. -,-
Tak mnie Ola w końcu proosiii.. *0*
Mam tez 12 lat, ale dużo rozumiem.. Za dużo.. ; /
Jak mnie wyżej wymieniona Ola spytała :
olka460: A ty z reguły taki smutas czy to tylko pozory ?
Właśnie to mój problem.. ,_,
Nie, nie Ola.. xd
Może i wyglądam na smutasa, ale kto by chciał nim być? ; c
Potrafię cieszyć się życiem.. A raczej potrafiłam..
Jej się widocznie jeszcze w życiu układa..
Możecie nie uwierzyć, ale kiedyś też byłam taki jak ja to mówię plastkiem .. -,-
Za dużo u mnie w życiu jest bólu i cierpienia (jak zresztą w tytule) żeby ubierać się chociażby na msp (możesz o tym pisać Ola, ale głównym tematem jest tytuł bloga ,_,) jakoś kolorowo i wesoło .. ,_,
Lubie się śmiać, lubię żartować i chcę czuć się normalnie, ale...
No i właśnie jak ja mam to wytłumaczyć..?  ; /
Nie mam pojęcia.. ,_,
Po prostu nie umiem..
Każda osoba, którą widzę kojarzy mi się ze wszystkim co z nią przeżyłam..
Nie mam wspomnień bez takich osób..
A zazwyczaj przeżywam tylko smutne i bolesne chwile.. : c
Ja sb idę zrobić płatki z mlekiem (cookie crisp nareszcie będą moje! *0*). x d


I przy okazji dam wam bistą piosenkę :

I jeszcze taki rysunkowy szczery filmik :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz